Egoboost Magazine #2

Nu har jag hunnit läsa andra numret av Egoboost Magazine, och denna gång var jag inte lika imponerad. Anledningen tror jag är att det är många små texter där de intervjuar eller skriver om olika personer, men det blir aldrig att de hinner gå på djupet med dem. Jag saknar längre artiklar och porträtt, vilket lovas komma i nästa nummer enligt tyck-till-sidorna. Jag hoppas på det!
Har valt att presentera tre, istället för fem, höjdpunkter i tidningarna.
Tidningens 3 höjdpunkter:

- Josephine Palm - Mäklare i New York

- Sveriges 55 coolaste kvinnor

- Lär dig löneförhandla

 

Dessa tre höjdpunkter var riktigt bra, men i övrigt levde inte tidningen upp till de förväntningar som fanns efter det första fantastiska numret. Men jag längtar efter septembernumret för att se hur det blir!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!