Millenium-triologin

Sitter i skolan just nu och har rast så tänkte passa på att skriva ett inlägg.När jag var nere i Halmstad förra veckan köpte jag första och sista delen av Millenium-triologin på Ica för 99 kr. Jag hade nämligen upptäckt hemma att jag bara hade den andra delen. Jag gillar inte denna genre egentligen, men just dessa filmer tycker jag är riktigt bra! Michael Nyqvist och Noomi Rapace är otroligt skickliga skådelspelare. Den första delen, Män som hatar kvinnor, tycker jag är den bästa delen. Det är bara denna som jag hunnit läsa ännu, och för en gång skull blev jag faktiskt mer imponerad av filmen än av boken.
Det var ett tag sedan dessa kom ut, men jag kommer skriva om sådant jag ser nu, oavsett om det är gammalt eller nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!