Semester!

Godmorgon!
Har inte uppdaterat så mycket just nu vilket beror på att jag har min andra och sista semestervecka och befinner min nere i föräldrarnas stuga i Halmstad. Har lite begränsat med internet här nere. Jag har det i alla fall underbart!
Jag är ensam här med hunden i tre dagar och sitter bara ute i solen och läser, tittar på bra filmer, tar härliga promenader och äter och dricker gott! Helt fantastiskt!
Så här hade jag det igår, härligt va?

När jag kommer upp till Stockholm igen kommer jag att ha en massa inlägg att bjuda på med tanke på hur mycket jag läser och tittar på. Tills dess kanske jag kan få in något enstaka inlägg, annars får ni njuta av denna veckan så hörs vi framåt helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!