Sjuk...

Har inte skrivit på nästan en vecka och anledningen till det är att jag har varit sjuk. Haft 39 graders feber och varit helt slut i kroppen så har inte ens orkat sitta framför datorn. När jag väl frisknade till gjorde vi en roadtrip till Göteborg och Småland och sedan till Linköping för att träffa lite vänner. Nu är jag tillbaka hemma igen, men det kan bli lite dåligt med inlägg den närmaste veckan. Detta dels för att jag har flera omtentor nästa vecka som jag behöver plugga till och dels för att min pojkvän ska flytta till Moskva på måndag så jag vill hinna umgås med honom så mycket som möjligt innan han sticker. Hoppas att ni förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!