Tre på tre

Jag brukar följa en blogg som heter Pocketlover och idag hittade jag en utmaning på denna blogg. Fram till den första september har man på sig att välja tre böcker som man ska läsa fram till den sista november. Det kan vara en triologi, samma författare, genre, årtal, land osv. Utmaningen går mest ut på att man faktiskt ska ta sig tid att läsa utvalda böcker på tre månader. Jag som tycker att det är roligt med utmaningar har beslutat mig för att läsa tre "tjejböcker" som alla börjar på bokstaven E:
Tycker att det ska bli spännande att se vad andra ska läsa och det ska bli roligt att ta sig an några av böckerna som har stått i bokhyllan ett tag och väntat på att bli lästa! Utmana er själva ni också och lämna gärna en kommentar med vad ni tänker läsa både till mig och till Pocketlover så att de kommer med där med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!