12:e december

Idag fyller min mamma 45 år, grattis mamma! Skulle åkt ner och firat henne i helgen, men på grund av allt jag har att göra i skolan kände jag inte att den tiden fanns.

Nu har jag precis kollat på julkalendern och öppnat mitt paket. Åter igen visste tomten vad jag behöver och tycker om! Idag hittade jag nämligen ett rödvitt prickigt band. Var och köpte en förpackning för någon månad sedan eftersom jag tänkte använda det till julklappar jag ska göra själv. Ångrade sen att jag inte köpte mer när jag kom på hur mycket som skulle gå åt, men sen har jag inte lyckats komma ihåg att köpa mer. Och idag fick jag det i klappen! En fullträff igen! Tack snälla tomten, vem du nu är. Har fortfarande ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!