13:e december

Min tomte är fantastisk! Vilken planering hon har gjort och fixat så fint för mig! Idag trodde jag inte att det var någon ledtråd på min klapp för det var en lucia-vers: "Så mörk är natten i midvintertid, men se då nalkas Lucia. Hon kommer den goda med ljuset hit, hon kommer med hälsning om julefrid. Hon kommer med ljus i sin krona".
God morgon allesammans! Hoppas ni har en härlig luciamorgon!
Min tomte är fantastisk! Vilken planering hon har gjort och fixat så fint för mig! Idag trodde jag inte att det var någon ledtråd på min klapp för det var en lucia-vers: "Så mörk är natten i midvintertid, men se då nalkas Lucia. Hon kommer den goda med ljuset hit, hon kommer med hälsning om julefrid. Hon kommer med ljus i sin krona".
Men självklart var det en ledtråd. I mitt paket hittade jag två små trearmade underbara ljus! Med tanke på hur pysslig min tomte varit tidigare så undrar jag om det inte är så att tomten till och med stöpt ljusen själv? Kanske har fel där. Hur som helst så är de verkligen superfina och jag vet inte ens om jag vill elda dem! Kanske bara ha dem stående i fina ljusstakar. Tack snälla fina för att du lyser upp mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!