15:e december

Sådär, nu är första utkastet på C-uppsatsen inlämnat. Har sovit ca 10 timmar de senaste tre nätterna eftersom jag suttit uppe och skrivit så jag misstänker att jag kommer sova gott i natt. Men jag bara måste ju uppdatera innan jag går och lägger mig! :)

Igår kom min pojkvän hem för julen, vilket kändes underbart! Han började jobba i Moskva i augusti och bor där nu så jag och hunden får bo i huset själv ett tag. Det går jättebra, men det är skönt när han är hemma! Han har med sig två vänner så nu blir det att prata engelska hela helgen. Igår satte jag in julgranen för att få det extra mysigt tills de skulle komma. Det luktar så otroligt gott här hemma nu!

Känner mig så otroligt glad idag! Jag tar examen i januari och har redan fått jobb som jag börjar på om 3 veckor. Det är där jag har extrajobbat senaste året vid sidan av studierna och jag trivs så bra där så det känns underbart! Jag har vetat om det ett par veckor men alla papper blev klara först i veckan så idag fick kollegorna veta att jag börjar så nu är det inte hemligt längre. Alla verkade jätteglada, vilket känns extra bra!

Dags att presentera dagens paket! "Gåva till gåva" var ledtråden och jag har funderat fram och tillbaka på vad det kunde vara och precis när jag skulle öppna det kom jag på vad det var i: Julklappsetiketter. De var så otroligt fina verkligen och passar perfekt med tanke på att jag inte slagit in en enda klapp ännu. Ska ut och handla imorgon för att sedan pyssla på söndag med dem. Perfekt igen tomten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!