18:e december

Tomten har antingen varit hemma hos mig eller verkligen sett detaljer i min blogg med tanke på dagens paket! Det var den vackrast plåtask jag sett! Hjärtformad med en liten ängel på! (Tyvärr blev inte bilden så tydlig idag.) Och om ni kollar på <a href="http://miaskulturhorna.blogg.se/2011/october/platburkar-och-askar.html">detta inlägg </a>i min egen blogg, bild nummer tre och asken till höger, så är det samma ängel! Bara det att han har fått en fin ram runt sig på nya. Skrev i bloggen att det är min allra finaste ask, men nu delar den plats med min nya. (Vet att jag har lite svårt för höger och vänster när man läser bildkommentaren).
Åh vad glad jag blev idag!
Kramar / <a href="http://miaskulturhorna.blogg.se">Misen</a>
Tomten har antingen varit hemma hos mig eller verkligen sett detaljer i min blogg med tanke på dagens paket! Det var den vackrast plåtask jag sett! Hjärtformad med en liten ängel på! (Tyvärr blev inte bilden så tydlig idag.)
Och om ni kollar på detta inlägg, bild nummer tre och asken till höger, så är det samma ängel! Bara det att han har fått en fin ram runt sig på nya. Skrev i bloggen att det är min allra finaste ask, men nu delar den plats med min nya. (Vet att jag har lite svårt för höger och vänster när man läser bildkommentaren). Åh vad glad jag blev för dagens paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!