20:e december

Hade fullt upp med skola, jobb och träffa vänner igår så hann inte med att ladda upp bilden på paketet men nu kommer det och sen kommer dagens paket lite senare också. Jag känner mig otroligt trög som fortfarande inte fattat vem min tomte är men idag eller imorgon måste jag sätta mig ner och kolla igenom allt ordentligt för jag måste missat något haha :)


Igår fick jag en fantastiskt fin skål. Svartvit med julbockar och som det står God jul på. Kan vara perfekt både till russinen till glöggen och till sillen på julbordet. Tack fina tomte!


Kommentarer
Postat av: Elin LJUVA HEM

Hej Maria och grattis till andra pris i LJUVA HEMs Luciatävling!!!



Du vinner ett ljuvligt tygtjärta med texten Kärlek, som förhoppningsvis kommer sprida mysig stämning där hemma.



Jag skulle vilja ha din adress, så jag kan skicka dem hem till dig. Hör av dig med den!





Varma hälsningar



Elin Källberg LJUVA HEM

[email protected]

2011-12-21 @ 12:31:42
URL: http://www.hombyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!