21:a december

Och här kommer en bild på dagens paket.


I detta fina omslag som min tomte har gjort (vem är du som gör så fina saker? Har några idéer nu men måste kolla lite innan jag säger något) så ligger det två Marabou Premium chokladkakor. En med hallon, min absoluta favorit, och en mjölkchoklad som jag inte testat innan. Ska bli underbart gott att mumsa på dessa! Ska tända en brasa ikväll eller imorgon kväll, läsa en härlig bok och mumsa på chokladen :) Supertack igen för att jag ännu en dag fått något som passa mig så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!