22:a december

Igår kväll när jag kom hem från mitt andra julfirande satte jag mig och kollade lite bland alla inlägg och bilder i julswappen och kunde fortfarande inte förstå vem som är min tomte. Har misstänkt många av dem haha :) Idag när jag vaknade och öppnade dagens klapp så visste jag att den är en av tjuvkiksbilderna.
Åh, vad glad jag är nu! Har kollat runt lite extra efter det och jag är nu nästan säker på att det är Vilja som är min underbara tomte! Tack snälla för dagens fina klapp och alla andra fina saker jag har fått. Är så otroligt nöjd med allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!