24:e december

Nu är alla paketen öppnade och vad ledsamt det känns! Har varit så otroligt härligt att varje morgon få vakna och ha ett paket att öppna. Kommer sakna det jättemycket!
På julafton fick jag en låda med chokladströssel. Ska bli otroligt spännande att testa på det är! Kul med lite tips på vad jag kan använda det till också! Någon som har ännu fler tips?
Tack snälla Vilja/Pernilla för alla paket jag har fått av dig! Är så nöjd så :) Har också varit riktigt skoj att följa Maritha som jag varit tomte till och läsa alla de härliga rimmen som hon gjort. Är så imponerad! Och tack till alla andra i julswappen för alla härliga bilder och texter på deras klappar som de förgyllt min månad med! Ett extra tack till Mindi som har fixat det här! Har verkligen varit underbart!

Kommentarer
Postat av: Hundöra

Hej, tänkte höra mig för hur det går med bokutmaningen Prisbelönt. Själv har jag läst min första bok. Det vart Coraline av Neil Gaiman.

2011-12-29 @ 10:52:50
URL: http://www.hundora.se/bokkupan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!