6:e december

Min tomte är så pysslig och gör så fina saker till mig. Blir så glad varje morgon när jag öppnar paketen och ser vad hon överraskar mig med denna dag! Jag hade ingen koll på att det var St Nikolaus-dag
idag men det har min tomte nu informerat mig om med sitt paket :)

Ledtråden "Högtidsdag?" hjälpte mig ingenting idag!

Idag fick jag nämligen en fin påse med godis som ser väldigt spännande ut och till detta paket fick jag också en intressant text som berättar vem Nikolaus var och vad han har gjort. Jag har bara hört namnet tidigare men inte vetat någonting mer så det var väldigt intressant att läsa! Nu har jag fått lära mig en massa nytt idag :) Tack tomten för detta fina paket!

Kommentarer
Postat av: Tess

Du vann! Igen! Det är klart att det är Sharp Objects! Din adress har jag ju redan ;-) Har inte hunnit skicka den andra än för jag har varit sjuk. Men i din takt kanske jag ska vänta med att skicka tills alla tävlingar är avslutade... ;-)

2011-12-06 @ 21:03:17
URL: http://www.pocketlover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!