9:e december

Idag blev det en senare uppdatering av dagens klapp. Öppnade den självklart det första jag gjorde på morgonen, men åkte direkt till jobbet sen och efter det har jag pluggat och kollat på film. Men så här såg dagens julklapp ut. "Före tomten" var dagens ledtråd och jag kunde inte gissa alls!
Idag fick jag en härlig julduk i precis rätt färger. Så fin! Tänkte plocka fram lite juldukar i veckan och upptäckte att jag bara hade två stycken så det här var verkligen en bra present. Min tomte är verkligen underbar! Tack snälla för alla fina klappar jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!