Dagens lucka: 18

DAGENS BOK


Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow av Sara Gruen
(Water for elephants på original)

Det tog inte många sidor in i boken innan jag var helt fast och visste att detta skulle bli en av mina absoluta favoritböcker! Har även skrivit om denna bok tidigare så jag hänvisar till det inlägget här!

DAGENS FILM

Kalle och chokladfabriken

Detta är en av mina absoluta favorier och en av de filmer som jag tittar på allra mest här hemma! Har jag inget annat för mig startar jag gärna den och njuter av Johnny Depps fantastiska skådespelarinsats, Oompa-loompernas roliga uppträdanden och de fantastiska färgerna i denna film! Även denna har jag skrivit om i min blogg tidigare och det inlägget hittar ni här.

DAGENS ARTIST

Kate Voegele - Only fooling myself

Låten är långt ifrån den bästa men jag ville ändå ha med Kate Voegele i den här kalendern. Hon är nämligen med i min favoritserie One Tree Hill och när hon tog första tonerna i serien så tyckte jag att hon var helt fantastiskt bra! Och i serien när hon spelar sångerskan Mia är hon riktigt cool. Gillar de låtarna hon spelar i serien så det är synd att hon gör lite "mesigare" låtar på riktigt. Sök på namnet och serien så hittar ni mer med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!