Dagens lucka: 22

Jag är så ledsen att det saknas tre dagens luckor! Blev så otroligt stressigt sista dagarna och fick åka iväg tidigare än planerat och har inte haft något internet. Hoppas ni inte är alldeles för upprörda, för självklart ska ni även få de sista luckorna. Och jag ska såklart även visa mina sista två paket jag fått. Jag vet inte hur många jag hinner med ikväll, men jag ska försöka ta mig i kapp så fort som möjligt. Sen kommer även ett inlägg med alla fina saker jag fått i julklapp :)

DAGENS BOK
Snömannen av Jo Nesbø

Dagens bok är inte min tredje favorit men det är en bok som jag blivit så otroligt positivt överraskad av! Jag har väldigt svårt för deckare men då jag fått denna bok och den stod i bokhyllan en dag när jag hade tråkigt började jag läsa den och fastnade direkt! Jo Nesbø skriver på ett sätt som gör att jag dras med direkt och spänningen finns där hela tiden utan att jag tycker det blir för mycket. En otroligt bra deckare och snart kommer den även som film, vilket jag ser fram emot!

DAGENS FILM

Pretty Woman

Åh vad jag älskar den här filmen! Jag vet inte hur många gånger jag har sett den och det blir minst en gång i månaden. Julia Roberts är världens vackraste kvinna och världens duktigaste skådespelerska enligt mig, hon är helt fantastisk! Mormor och jag brukade titta på den ofta då det var en av hennes favoriter också så varje gång jag ser den känns det som om mormor och jag sitter här i soffan och tittar och jag får ha henne nära för en liten stund. Härlig känsla! Har skrivit om filmen här om ni vill se lite mer fast egentligen står det nästan samma sak upptäcker jag nu. Tur att jag inte ändrar åsikterna ;)

DAGENS ARTIST

Britney Spears - Baby one more time

Jag var 12 år, skulle fylla 13, när jag hörde Britney Spears första gången! Åh vilken härlig låt! På skolavslutningen det året skulle jag ha likadana vita hiphop-byxor och stil som Britney. Året innan hade jag en vit spetsklänning och prästkragar i håret. Mamma var inte så nöjd med förändringen haha! Tyvärr gick det utför för Britney snabbt härefter och jag har inte tyckt att hon gjort något bra. Men nu släpptes Criminal nyligen och både låten och musikvideon är riktigt bra! Välkommen tillbaka Britney!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!