Jag vann!

Ni vet Tre på tre-utmaningen som jag skrev om för ett par dagar, här kan ni se det inlägget. Idag när jag var inne på Pocketlovers blogg fick jag en glad överraskning. Hon har lottat ut tre böcker till tre av oss som var med i utmaningen och jag vann en av böckerna! Har aldrig vunnit något i en bloggtävling tidigare så jag blev så otroligt glad! Boken som jag vann har jag flera gånger stått och tittat på i bokaffären men inte köpt och nu får jag den i alla fall! Längtar till den kommer i brevlådan.  Tack snälla Therese för boken och utmaningen!
Boken jag vann: Inlåsta av Emma Donoghue

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var så lite!



Och kika in på bloggen nästa vecka för då blir det massa tävlingar och utlottningar!!!

2011-12-02 @ 09:27:17
URL: http://www.pocketlover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!