Nya julfilmer i hyllan!

Min längtan efter julen satte in redan för 1-2 månader sedan så jag började planera för en julmyshelg med mina vänner. Får se vad som händer med den för tyvärr har mer än hälften fått förhinder den helgen :( I alla fall så fick jag julkänslor och klickade hem några julfilmer, som jag glömt att visa er.
- Ensam hemma 1-4
- Tomten är far till alla barnen
- Miraklet i New York
- En julsaga
Ensam Hemma tycker jag är underbara! Speciellt den första och andra. Har redan hunnit se dem flera gånger sedan jag fick hem dem. Tomten är far till alla barnen är riktigt kul! En julsaga tycker jag är en fin berättelse, men jag har nog inte sett denna version tidigare. Får kanske se den i helgen! Jag har den nyare versionen av Miraklet i New York, vilken jag fullständigt älskar så jag blev helt till mig när jag såg att denna fanns. Har inte kollat på den heller ännu så det kanske får bli den också i helgen!
Vilka är era favoritfilmer med jultema?

Kommentarer
Postat av: Lena

Kikar in och säger HEJ! kollar runt vilka som är med i julswappen i år. Polarexpressen brukar jag kika på innan jul och tomten är far till alla barnen. Har du inte sett polarexpressen rek jag den.

2011-11-03 @ 08:39:43
URL: http://www.salsaathena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!