101 Idéer

En annan tidning som jag köpte för första gången förra helgen i Göteborg var 101 idéer. I denna kan man läsa om alla möjliga olika sorters pyssel: Inspiration & pyssel, Sy, sticka & virka, Baka, Recycling, Snickra, Blommor & Trädgård, Klipp, klistra & måla och Inredning.
Varenda sida blir man inspirerad av och vill själv fixa här hemma. Det är tips på både små enkla projekt och stora  projekt. Jag har beställt två gamla nummer inför min julmyshelg på deras hemsida och hoppas att de är lika inspirerande. I så fall kommer jag definitivt starta en prenumeration av denna tidning!
Tidningens tre höjdpunkter:
* Krans-kärlek! Hur man själv kan binda vackra höstkransar
* Skapa med tavelfärg. Tydligen finns det tavelfärg att köpa och med vit krita sedan kan man göra mycket roligt.
* Årets sista picknick-party! Hur man göra fina planerings- och inbjudningskort, servettringar och många goda recept

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!