Efterlyser julböcker!

Jag gav förslag på tema till bokcirkelonline, som jag precis gått med i, att det hade varit kul att läsa en bok som har någon koppling med julen att göra. Började kolla upp lite vilka skönlitterära böcker som finns inom detta tema och helst då på pocket. Upptäckte att det är otroligt dåligt utbud på julböcker om det inte är till barn! Lade upp frågan på både Bok.nu och Boktipset.se och fick en del förslag. Tyvärr kunde jag inte hitta en enda av böckerna för alla hade utgått och var definitivt slut... Vill så gärna läsa någon bok om julen när snön faller. Är det någon som möjligtvis har någon av böckerna nedan eller någon annan julbok som ni har läst och vill bli av med från bokhyllan?
Charles Dickens En julsaga har jag velat läsa länge, med tanke på hur mycket jag tycker om filmerna som finns och berättelsen i sin helhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!