Julkalendrar

Om det är något som jag fullkomligt älskar så är det julkalendrar. Det har varit många dåliga de senaste åren, men de som är bra är riktigt bra! Minst en gång i veckan startar jag någon av mina kalendrar och har dem på i bakgrunden under tiden jag sitter vid datorn, städar eller försöker sova. Jag har inte så många på dvd ännu så nu börjar jag bli lite trött på dem jag har, men bara lite.
De jag har på dvd är:
- Sunes jul
- Mysteriet på Greveholm
- Jul i Kaparnaum
- Pelle Svanslös
- Håkan Bråkan
- En decemberdröm
Bestämde mig därför för att beställa en av mina favoriter för att ha något nytt att titta på: Trolltider! Och idag när jag kom hem från jobbet hittade jag den alla redan i postlådan! Nu har jag precis startat igång den och tänkte koka mig en kopp te och se några avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!