Kårnulf was here

Förra veckan läste jag ut Kårnulf was here av Josefine Adolfsson. En MYCKET annorlunda bok. Annorlunda kan vara bra, men enligt min smak inte i detta fall. Den handlar om flera olika trasiga tjejer, där det främst är en av dem vi får följa. Hon är tablettmissbrukare och har hamnat utanför samhällets ramar. Jag vet inte hur jag ska förklara boken så för första gången ger jag er en länk. Läs om vad boken handlar om på adlibris.
Som sagt gillade jag den inte alls och jag vet inte vad det beror på. Sättet den är skriven på är nytänkande och spännande men jag funderar på om jag har så svårt att ta till mig den bara för att allt känns så fel. Läs den om ni vill och bilda er egen uppfattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!