Årets önskelista

 
 
Jaha, då har ytterligare ett år gått och min födelsedag närmar sig. 26 år... Ingen vidare ålder alltså! Nu blir det vuxenbiljetter på tåg, buss, flyg, teater osv. Det kommer bli dyrt!

Som vanligt gör jag en liten önskelista. I år var det ganska svårt faktiskt men lite har jag lyckats komma på. En del är hämtat från tidigare år som fortfarande står kvar på listan.

En större klocka i stil med denna. Har en liten fin George Jensen-klocka som jag använder ständigt, men jag skulle gärna vilja ha en större också.


Mörkblå skor från Fred Perry, strl 39


Musikalbiljetter till Jesus Christ Superstar med Ola Salo 


En god parfym. Har ingen koll alls på vilket märke jag vill ha. Bara en som doftar ljuvligt!


Ansiktsbehandling eller massage


En vit inredningsstege


Träningskläder, strl M


Elpianot får stå kvar. Det kanske finns något billig på Blocket just nu :)



Presentkort på hotell och tåg så att jag kan boka in en ny helg med mig själv då den förra var underbar!


Kläder t.ex. Mango, H&M, Vila, Vero Moda, Gina, Esprit etc.
Ticnet
Spa
iTunes, CDON, Adlibris och liknande
londonmusikaler.se


Hushållsassistenten får stå kvar!



DVD-boxar (säljs väldigt billigt på CDON just nu):
Vänner (Hela serien)
One tree hill (säsong 4, 5 & 8)
Sex and the city (Hela serien)

DVD: Niceville

 
Böcker: Jag har otroligt många olästa böcker just nu så för första gången kommer det inte vara en hel rad böcker på denna lista. MEN, jag har ju faktiskt börjat samla på Astrid Lindgrens böcker så dem vill jag väldigt gärna ha med på min lista. VIKTIGT, det är dem som ingår i serien ovan som jag vill ha. Röd kant med guldtext och serien heter Astrid LIndgrens samlingsbibliotek. Följande böcker saknar jag i min samling:

Lillebror och Karlsson på taket
Karlsson på taket flyger igen
Karlsson på taket smyger igen
Mio min Mio
Madicken och Junibackens Pims
Mera om oss barn i Bullerbyn
Mästerdetektiven Blomkvist
Mästerdetektiven Blomkvist lever farligt
Kalle Blomkvist och Rasmus
Nils Karlsson-Pyssling
Britt-Marie lättar sitt hjärta
Pippi Långstrump går ombord
Pippi Långstrump i Söderhavet
Rasmus, Pontus och Toker
Nya hyss av Emil i Lönneberga
Än lever Emil i Lönneberga
Sunnanäng
Bara roligt i Bullerbyn
Ronja Rövardotter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!