Läsutmaning: Slutföra serier

I min bokhylla har jag en hel del olästa böcker och flera av dem är delar av hela serier där jag bara hunnit läsa en eller två böcker än så länge. Jag vill väldigt gärna läsa dessa böcker, men alltid är det någon ny som tränger sig emellan. Igår hittade jag till Nellons bokblogg och där har hon en utmaning som går ut på att avsluta minst två serier. Självklart antar jag utmaningen! När jag kikade igenom bokhyllan såg jag att jag skulle kunna välja 5-6 serier men utmaningen är minst två, och jag vill inte ställa för höga krav på mig själv, och väljer därför tre serier. (Om jag hinner någon av de övriga är det bara plus!)
De serier som jag har valt att läsa klart är:
Sandhamnsserien av Viveca Sten
(Första boken är läst)

House of night av P.C. Cast & Kristin Cast
(Första och andra boken är läst)


Fallen av Lauren Kate
(Första boken är läst)

Kommentarer
Postat av: Nelly

åh vilken fin blogg du har! Den måste jag fortsätta att följa! kul att du är med i min utmaning också.

2012-05-22 @ 09:01:33
URL: http://nellonsbokblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!