Änglar, finns dom?

 

Originaltitel: Änglar, finns dom?

Författare: John Einar Åberg

Land: Sverige

Sidor: -

År: 1955

 

 

Baksidestext:

Änglar, finns dom? är en sommarlätt komedi som handlar om två ungdomars kärlek och ambitioner.

 

En ung banktjänsteman hittar ett utmärkt sätt att skaffa sig information om intressanta aktieaffärer, vilket leder vidare till lyckosamma fastighetsaffärer. När han sedan blir häftigt förälskad i den motsträvige och aggressiva gamla amiralens vackra dotter, ställs han inför helt nya prövningar. Men även här visar han sig besitta väl användbara talanger…

 

Omdöme:

Nej fy, denna bok var absolut inget för mig. Jag lyssnade på den som ljudbok med Christina Schollin som uppläsare och jag klarade inte av den. Önskade bara att den skulle ta slut och nu i efterhand minns jag ingenting av denna bok. Absolut inte någon bok som jag rekommenderar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!