Fifty Shades-triologin

 

Originaltitel: Fifty Shades Trilogy

Författare: E L James

Land: England

Sidor: 1625

År: 2011

 

Omdöme:

Det har varit otroligt mycket prat om denna serie under hösten och jag var bara tvungen att själv läsa den för att veta vad alla pratar om. I början av första boken var jag enbart irriterad och undrade vad det var för skit som alla ville läsa men som alltid vill jag läsa klart boken om jag väl påbörjat den. Och tur var väl det! Den andra och tredje boken i serien tyckte jag väldigt mycket om! Det är inte de erotiska scenerna, som jag helst skulle velat ha nedklippta egentligen, utan det jag tyckte om med böckerna var relationen som byggs upp mellan Anastasia & Christian och hur han förändras genom seriens gång.

 

Jag tycker också att det är otroligt många spännande avsnitt som mer liknar deckare, vilket är det som gör att jag fick svårt att lägga ifrån mig de två sista böckerna. Jag har gett första boken en 3:a och de övriga har fått varsin 4:a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!