Lakeview Terrace

För två kvällar sedan när jag satt hemma i soffan och inte hade något att göra startade jag tv:n och snubblade över en film på TV6. Anledningen till att jag började kolla var för att Samuel L Jackson var med och jag tycker att han är en otroligt duktig skådespelare. Annars tyckte jag inte att filmen verkade vara speciellt bra. Men jag fastnade ganska fort i den, bara för att den var otroligt annorlunda!
Den handlar om ett par som flyttar in i sitt första hus och hamnar granne med en polis (Jackson), som inte är speciellt trevlig mot dem och verkar vilja få dem därifrån. Jag vill inte förstöra filmen för er om ni vill se det, men det man kan säga är väl att polisen inte är helt frisk och gör de mest skumma sakerna. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, trots att jag inte brukar gilla genren. Helt klart sevärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!