10:e december

Tänk, nu är det bara 2 veckor kvar till julafton! Hoppas ni haft en härlig lördag! Själv tillbringade jag förmiddagen inne i stan och köpte nya skor så jag slipper bli blöt om fötterna och hittade även en julklapp. Eftermiddagen har jag ägnat åt att plugga så det har inte varit så roligt...

Idag låg min julklapp i en fin julpåse med ledtråden: Komplement. Gissade att det var något som hade något med en av mina tidigare klappar att göra och det stämde! Jag fick en fin julduk med samma motiv som den igår, men igår var den kvadratisk istället för avlång. Vet exakt vart jag ska placera ut dem i veckan :) Tack snälla fina tomte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!