17:e december

Nu har vi precis kommit hem från julbordet på restaurang Kungsholmen. Var på Grand Hotells julbord förra veckan, men tyckte mycket bättre om det här faktiskt. Var där förra året också och det hade blivit mycket bättre sedan dess. Igår kväll åkte vi iväg för att fira vår första jul och hade en härlig helg, men nu är det skönt att vara hemma igen och få ta det lugnt.
Öppnade dagens julklapp så fort jag kom hem. Ledtråden idag var något i stil med "bara tuvan fattas" och smålänning som jag är så förstod jag direkt att det skulle vara dekorationslingon. Har några i min adventsljusstake, men då jag av någon anledning tappar bort fler och fler för varje år så var det underbart att jag fick några nya :) Tomten har bra koll hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!