3:e december

Idag är det tredje december och mitt paket såg ut så här. "Blandning av sex" var ledtråden och jag kunde inte förstå vad det kunde vara.
När jag väl fått upp paketet blev jag så otroligt glad! Rörd faktiskt! Min underbara fina tomte hade gett mig te i så otroligt fina förpackningar. Det var sydda sömmar och så fina saker på "locken" och på framsidan stod det god jul så fint! Det tar emot att öppna och använda dem, men jag var nyfiken på vad det var för te som gömde sig i dem (kände på lukten att det var te) så jag öppnade den ena och på insidan av locket stod det så fina saker. "Det som kommer från hjärtat går till hjärtat". Jag ska spara dessa till någon dag när jag känner mig lite nere och då ska jag plocka fram dem och ta en ljuvlig kopp te och se om det döljer sig några ord på insidan av de andra också. Tack snälla tomten för denna underbara julklapp! Tänk att du har tagit dig tid till att göra detta fina till mig! Jag kan inte sluta titta på dem och känna mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!