5:e december

Dagens paket har mina ögon fallit på många gånger fram till idag. Det var ett av de största paketen och jag tycker det är så otroligt fint! Verkligen mina färger :) Min ledtråd var: "En utmaning!"
Det var verkligen en utmaning i paketet. Jag ska få göra en egen julgris! Ska bli otroligt spännande det här :) Får visa resultatet när jag är klar, men det blir inte nu i veckan för C-uppsats och tenta ska skrivas, det ska jobbas och ätas julbord med jobbet samt ta en sväng ner till föräldrarna och fira mammas födelsedag. Men inom en snar framtid ska jag sätta mig och pyssla :)
Tack tomten för den här fina utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!