8:e december

Godmorgon! Idag är jag otroligt seg och vill inte riktigt ta mig upp. Var på julbord på Grand Hotell med jobbet igår och även om det inte blev så sent så är jag helt slut idag! Kanske beror på att jag snart ska iväg och skriva tenta... Brukar inte vara så roligt.
Idag fick jag något som jag verkligen behövde så återigen har min tomte prickat rätt! Jag fick en guldpenna och både mina guldpennor och silverpennor tog slut när jag satt och fixade med pojkvännens födelsedagspresent tidigare i höst och efter det har jag inte hunnit köpa ny, så det här var perfekt :) Tack tomten!
Godmorgon! Idag är jag otroligt seg och vill inte riktigt ta mig upp. Var på julbord på Grand Hotell med jobbet igår och även om det inte blev så sent så är jag helt slut idag! Kanske beror på att jag snart ska iväg och skriva tenta... Brukar inte vara så roligt.
Idag fick jag något som jag verkligen behövde så återigen har min tomte prickat rätt! Jag fick en guldpenna och både mina guldpennor och silverpennor tog slut när jag satt och fixade med pojkvännens födelsedagspresent tidigare i höst och efter det har jag inte hunnit köpa ny, så det här var perfekt :) Tack tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!