Julkappsbyte Large

Nu har jag fått mitt underbara paket från Julklappsbytet som en bok om dagen har anordnat och den jag har skickat till har också fått sitt paket. Detta var första bokbytet jag varit med i och det var otroligt roligt! Hoppas det blir fler snart :)

I mitt paket hittade jag mycket fina saker! Brevet var undertecknat med Susanne, men jag har kollat runt bland bloggarna och fortfarande inte hittat vem det kan vara. Kan jag få lite mer hjälp kanske? :)
I paketet låg en bok som är Susannes val: Viveca Sten - I de lugnaste vatten. Jag hade skrivit i frågeformuläret att jag har lite svårt för deckare med hon skriver i brevet att hon inte kunde motstå att köpa denna som hon själv tycker är väldigt bra. Vem vet, kanske gillar den, ska bli spännande! :)

Sen fick jag En mini-shopaholic i mammas fotspår av Sophie Kinsella som jag önskat mig. Längtar efter att sätta mig ner med denna!

Förutom dessa böcker fick jag två teer som luktar så gott! Har inte hunnit testa dem ännu, men måste göra det snart. Den ena var Tomtens te och den andra Polkagriste. Sen fick jag också två Marabou Premium chokladkakor. Hallon, min favorit, och Dark Chocolate & Mousse som jag faktiskt aldrig testat.

Den sista lilla presenten, som skulle ha jultema, var en jättesöt liten snöglob med en tomte i. Jättefin!

Supertack Susanne för detta fina paket! Vill gärna veta vilken blogg som är din så antingen om du säger det eller lämna en liten ledtråd till :) Hoppas du får en riktigt härlig jul!

Kommentarer
Postat av: Evalinnnn

Fina böcker, och vilka spännande teer!

Postat av: Susanne

Lite hjällp? Fniss* jag läser mycket deckare :D

2011-12-25 @ 21:07:59
Postat av: Fatma

Vad tycker du om säsong 6 av Dexter? :)

Postat av: Susanne

Lite mer hjälp och ser om du lyckas hitta rätt :)



Jag tillhör en av de som har två bloggar med på listan.

2011-12-27 @ 15:08:57
Postat av: Maria

Kan det då vara En djupdykning bland bokstäver som är din blogg? :)

2011-12-28 @ 20:04:50
URL: http://miaskulturhorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!