Nyårslöften!

Klockan har nu slagit över till nyårsafton! Hur har det då gått med förra årets nyårslöfte? Jo, jag har klarat det även i år! Jag har bara haft ett enda nyårslöfte i flera år och det är att i snitt läsa en bok varannan vecka. Det ger 26 böcker per år och jag får tid att koppla av. I år hann jag med 31 böcker och klarade därför av mitt löfte!

Till nästa år ska jag faktiskt ge fler löften än bara detta med att ta mig tid till att läsa. Måste bara formulera dem så ska jag berätta för er sen! Årets boknyårslöfte kommer även innefatta mina bokutmaningar som jag publicerar i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!