Snälla, snälla tomten!

Tomten, jag är ledsen men jag hoppas inte att det är försent att skriva med ytterligare en sak på önskelistan. Och jag vill placera den högt upp! Jo, det är ju så att du säkert vet Tomten hur mycket jag alltid fryser och att jag springer runt här hemma med raggstrumpor och filtar hela dagarna! Jag har hittat en morgonrock som jag så gärna skulle vilja ha! Jag vet, jag har en morgonrock redan, men den är inte så varm och dessutom ordentligt urtvättad och ledsen. Snälla tomten, skriv till den här på min önskelista! Du kan hitta den på H&M för 399:- och jag vill ha just den här grå mönstrade i storlek M! Tack tomten! Jag ska försöka vara extra snäll fram till jul!
UPDATE! DENNA JULKLAPP ÄR REDAN TINGAD AV EN TOMTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!