1:a december

Idag är det 1:a december! Om jag bortser från julafton och min födelsedag är nog detta den bästa dagen på hela året! Jag har ofta gått och längtat efter årets julkalender i flera månader, så även i år, och nu är det alltså äntligen dags. Samtidigt har jag ju i år extra mycket att se fram emot i och med att min hemliga tomte skickat så fina julklappar till mig som jag ska få öppna en av varje dag fram till julafton!
Så här såg mitt fina första paket ut! Pappret är fantastiskt vackert!


Jag fick inte bara en utan två julklappar i första paketet! En mysig Bamse-julkalender och fina, fina stickers!
Åh, vad det känns härligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!