Batman Live

I lördags kväll var jag, Emma, Matilda och Maria i Globen och tittade på Batman Live. Vi bokade biljetter för flera månader sedan och jag har verkligen väntat på att få se det här. Jag är absolut inget Batman-fan och har bara sett en enda film och har ingen koll alls, men jag älskar musikaler, konserter och teater och detta var ju något av en blandning av allt möjligt, och därmed ett måste att se! Teater, cirkus, dans och bio.
Allihop var otroligt duktig och jag var helt inne i föreställningen! Scenen var otroligt snygg, och de hade många coola effekter. Scenerna ändrades hela tiden mellan olika platser på ett proffsigt sätt och det var gigantiska föremål till deras rekvisita. Det var bra lösningar för allting! Otroligt bra gjort, MEN, det var en familjeunderhållning och jag tyckte att det gjorde att allting framställdes lite annorlunda. Det fick ju inte vara för våldsamt, och när jag tänker på Batman så är det en av de mörkaste superhjälteberättelserna. Den var bra, men jag hade ingen wow-känsla när jag gick därifrån. Var nog lite besviken, även om jag gillade det. Blandade känslor.

Det här klippet visar bra hur det faktiskt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!