Hemma och klappar!

Nu har jag kommit hem från min underbara semestervecka i Karibien och har en massa att dela med mig av. Ska försöka fixa det så snart som möjligt men har en del att fixa nu när jag inte varit hemma på länge. Idag på jobbet pep mobilen till och jag fick ett mail om att hämta ut ett paket. Så fort jag slutade skyndade jag mig till Ica för att hämta det och sen fort hem för att öppna.


Det var alla mina fina kalenderklappar från min hemliga tomte i julswappen! Tack tack tack snälla tomten! Satt och klämde och tittade på allesammans länge länge och läste de små etiketterna. Är väldigt nyfiken över vad de innehåller och längtar så till den 1:a december! Har klapparna i tv-rummet så jag ser dem hela tiden från soffan :) Nu måste den här veckan gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!