Tefrossa - Kanelbullens dag

Förra veckan ramlade jag över en helt fantastisk hemsida: Tefrossa.se
Direkt lade jag en order på tre fina burkar och fem påsar med olika teer. Mamma som alltid tyckt om körsbärsvin fick teet med samma namn som var riktigt gott! Själv behöll jag de övriga:
* Polkagris
* Hallon & lakrits
* Kanelbulle
* Äppelpaj med vaniljsås
(Fick även en liten provpåse gratis med choklad- och mint-te.
Eftersom det är kanelbullens dag idag, och jag inte äter bullar just nu, kokade jag en kopp kanelbullete ikväll och satte mig med det framför brasan. På det sättet fick jag också fira denna dag :) Riktigt gott te det också, och tycker det ser så otroligt roligt ut i burken eftersom det där ligger ett par popcorn. Rolig blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!