ToppHälsa #11

Det är kul med tidningar som bjuder på pepp, recept på nyttig mat och annat bra för kropp och själ. Detta nummer var fullt med intressanta artiklar. Intervjun med Arja Saijonmaa var väldigt intressant,  hon är en häftig kvinna! (Det är något som jag aldrig trodde att jag skulle säga för några år sedan...) Även om jag tycker att denna tidning är bra, bättre än Iform faktiskt, så har jag nu sagt upp båda dessa prenumerationer. Detta beror på att jag tröttnat på dem en aning och känner att det finns andra tidningar som jag vill prenumerera på ett tag nu. Kan mycket väl tänka mig att starta prenumerationen igen om ett tag.
Tidningens tre höjdpunkter:
* 7 Lycko-tips: Hitta glädjen-varje dag
* Nå målvikten och håll den (Intressant att läsa, eftersom en tjej kört Itrim, som jag själv kör just nu. Kul att läsa om andras erfarenheter och upplevelser)
* Fredagsmys med nyttigare alternativ. Flera goda recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!