VeckoRevyn #21

Är flera nummer av Veckorevyn som jag har liggandes här hemma nu och inte hunnit läsa. I veckan kommer nästa nummer och jag har i alla fall precis hunnit med det senaste. Måste säga att jag älskar sidan "Fråga sierskan". Tror verkligen på sådant och skulle gärna skicka in en fråga, men vill verkligen ha den rätta frågan så det får vänta lite tills jag har kommit på den. Någon jag inte tycker lika mycket om är modesidorna. Nu i höst tycker jag att det är så otroligt konstiga kläder de har och jag ser inget jag gillar på bilderna. Det är skillnad i affärerna där jag gärna hade gått lös om inte plånboken hade skrikit just nu. Modesidorna bläddrar jag därför snabbt förbi just nu.
Tidningens tre höjdpunkter:
- Veckorevyn hyllar brösten i samband med Rosa bandet
- R.I.P. Amy Winehouse
- Kitty Jutbring hjälper dig med dina tjejkompisproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!