Kalle och chokladfabriken

Igår kväll efter tentan satte jag mig framför tv:n och tittade på en av mina favoritfilmer: Kalle och chokladfabriken. Jag fullkomligt älskar färgerna i filmen, oompa-loomperna är fantastiska, alla omöjliga sorters godissorter som finns och framförallt, Johnny Depp som är lika fantastisk som alltid! Han måste vara den duktigaste skådespelaren som finns! Jag fullkomligt älskar de filmer han är med i bara för att han gör rollerna så fantastiskt bra!
Jag blev kär i denna filmen från första stund och jag vet inte hur många gånger jag har tittat på den. Misstänker att de flesta har sett den men den är verkligen värd att lyfta fram, och har du mot förmodan inte sett den så spring iväg till närmsta hyrfilmsbutik!
Filmen har också lite extra betydelse för mig. Man kan säga att det var under denna filmen som jag och Joakim äntligen blev tillsammans. Därför betyder den kärlek för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!