Önskelista till tomten!

Tydligen är det svårt att komma på vad man kan köpa till mig i julklapp. Jag tycker det är superenkelt! Finns ju hur mycket som helst som jag önskar mig. Därför blir det en lång önskelista här.
BLANDAT

- Onepiece strl M (dammodell!)
- Converse Gråa strl 6 (amerikansk storlek)
- Pyjamas: Ett par snygga, mysiga pyjamasbyxor med ett linne till (strl M)
- Gamla trälådor
- Hushållsassistent: Min dröm har i flera år varit en röd Kitchenaid men jag är medveten om att de kostar en aning och nu vill jag inte drömma längre så nu önskar jag mig en hushållsassistent. Bara den är så stark så det går att baka bröd i den är jag nöjd. Och om den är röd som den på bilden är det bara ett jättestort plus!
- Fina korgar som jag kan använda till presentkorgar
- Bakstenar som man använder i ugnen till bröd och pizza
- Elpianot (vitt!) står fortfarande kvar på listan såklart även om jag, precis som med hushållsassistenten, är medveten om priset. (Men man kan faktiskt fynda på Blocket ibland! ;))
- En glassmaskin (Saknade det som bara den i somras!)
- Fina plåtburkar, både gamla och nya!
Har inte skrivit det på denna bloggen men jag har under hösten gått med i Itrim och lyckades tappa 9 kg och 10 cm i midjemått på 10 veckor. Nu har jag lite kvar, men jag skulle absolut behöva köpa lite nya fina kläder!
Önskar mig därför presentkort på Zara, H&M, Gina Tricot & Esprit!

SÄLLSKAPSSPEL

FILMER
Det är bara dessa filmer som är på bilden som jag saknar i min samling. Sen har jag alla Disneys klassiker.
Älskar mina julkalendrar och kollar på dem året runt, men har börjat tröttna på dem och skulle gärna ha lite nytt att titta på. De på bilden har jag inte!


Blandade filmer jag gärna skulle vilja ha i min samling.
De på översta raden är boxar:
Pirates of the Carribean 1-4
Harry Potter Nyutkommen samlingsbox med ALLA filmerna (finns en med bara de 4-5 första och den är inte aktuell)
One tree hill Säsong 8
Drew Barrymore (Det är egentligen Never been kissed jag är på jakt efter och den ingår här. Går bra med bara den och inte boxen också.)
På nedersta raden är det gamla filmer jag tycker om och skulle vilja ha.

BÖCKER

Vill samla ihop Astrid Lindgrens böcker i den nya utgåvan med röda band och guldtext precis som ovan.
Alla de på bilden ovan är sådana jag saknar!


Övriga böcker jag gärna vill läsa. Alla i pocket förutom Cirkeln som bara kommit ut i inbundet ännu.
(OBS! Detta är den enda shopaholicboken jag inte redan har så ta inte fel ;) Och vad gäller Hungerspelen är det en triologi så jag önskar mig alla tre.)

SKIVOR:

Ja, det är sant! Jag önskar mig cd-skivor. Inte digitalt, utan jag vill faktiskt ha skivan och hålla i den :)
Upptäckte att det är massa artister som jag alltid har lyssnat på som kommit ut med nya skivor som jag saknar i samlingen. Därför blir det väldigt udda artister och gamla skivor. Men har man älskat ett band och samlat på skivorna förr så vill i alla fall jag ha de senaste också :) Och, precis som tidigare är det just de på bilderna jag vill ha, övriga från artisterna har jag antagligen redan!

Backstreet Boys - The very best of the Backstreet Boys
Backstreet Boys - Unbreakable
Creed - Full circle
Kent - Tillbaka till samtiden
Kent - En plats i solen
Kent - Röd
Adele - 21
Red Hot Chili Peppers - I´m with you
Red Hot Chili Peppers - Californiacation

MIN WEEKEND

Jag har under ett bra tag känt att jag skulle behöva en helg helt för mig själv och bara koppla av. När jag är hemma så blir det inte så eftersom jag då alltid känner krav på mig själv att göra den ena eller det andra. Därför har jag tänkt att när jag har en ledig helg och lite pengar på kontot ska jag sätta mig med en karta över Sverige, blunda och peka och välja första stora stad i närheten där jag inte känner en enda person och där jag inte varit ännu. Det finns så många ställen att upptäcka i vårt land! Sen skulle jag packa en weekendbag och sätta mig på tåget dit och ta in på hotell. Helgen skulle jag tillbringa med ljuvlig hotellfrukost, en shoppingrunda på stan, ett härligt restaurangbesök helt för mig själv, kanske bio eller teater och varför inte en härlig behandling på hotellet? Tänk vilken lyx! Snart börjar jag jobba och kan förhoppningsvis unna mig detta + att jag inte har någon skola att stressa upp mig över längre, men jag kan ändå passa på att önska mig presentkort på hotell eller på SJ så att pengarna är avsatta till denna helg och jag faktiskt ser till att komma iväg på det nu när jag drömt om det så länge.

På tal om det, jag skulle verkligen behöva en snygg weekendbag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer (LillaSesam)

Ja det verkar ju jättelätt :P

Vad inspirerad jag blev, nu ska jag utöka min!



(Kikar in från julswappen)

2011-11-30 @ 17:38:23
URL: http://blogg.mama.nu/lillasesam
Postat av: FotografOlivia

Missa inte min julkalender på bloggen med finfina priser!

2011-12-02 @ 19:11:00
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!