Bokcirkel

Återigen, jag älskar att läsa! Har länge, länge känt att jag skulle vilja ha en bokcirkel så att jag får läsa en massa spännande böcker som jag kanske inte hade läst annars och sen få diskutera dem med andra bokälskare. Tills jag hittar en liten grupp som vill träffas och diskutera, och som jag har tid med, så testar jag bokcirklarna på nätet. Förra månaden gick jag med i Bokcirkelonline och nu har jag även tänkt att testa en bokcirkel inne på boktipset.se, för att se vilken av dem som känns mest aktiva och passar mig. Hinner säkert läsa två böcker också i månaden. Ikväll fick jag ytterligare ett tips som jag mailat om, vilket känns ännu roligare så nu hoppas jag att det drar igång. Så otroligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!