En shopaholic i väntans tider

För ett par veckor sedan läste jag ut den senaste boken i Shopaholic-serien. Denna gång väntar Rebecca och Luke tillökning och det bästa botemedlet mot illamående är naturligtvis...shopping! Allt måste vara perfekt: Barnvagnen, alla prylar som barnet behöver, sjukhuset, barnmorskan. Ja allt! När Luke till slut går med på att byta familjeläkaren mot en barnmorska som kan förlösa barnet med lotus och bad, trodde Rebecca att allt var bra. Inte var hon beredd på att den nya barnmorskan skulle visa sig vara Lukes före detta flickvän. Och inte heller att denna försöker lägga vantarna på Luke igen mitt framför ögonen på Rebecca. Det blir kaos som vanligt för denna Shopaholic!
Jag har älskat alla dessa böcker och denna var faktiskt en av de bästa! Jag älskar hennes kreativitet och naivitet, hennes värme och hennes kärlek till vänner, Luke och shoppingen. Härligt underhållande bok!

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Har du läst "Karriär och köksbesvär" av Kinsella?

Också en himla bra bok!

2011-10-06 @ 19:24:59
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, jag har den hemma i bokhyllan, men har inte hunnit med den ännu. Kanske ska ta den härnäst om den är så bra :)

2011-10-06 @ 20:29:24
URL: http://miaskulturhorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!