Förvaring av tidningar

Jag har så otroligt många tidningar här hemma som jag inte hunnit läsa! Samma sak med Joakims alla tidningar. Tidningarna trillar in, men vi hinner inte läsa dem i takt med att de kommer till brevlådan. Jag har blivit mycket bättre på det nu, men det är många gamla nummer som inte hunnits med ännu. Nu har jag avslutat två prenumerationer i alla fall. Jag har haft lite problem med vart jag ska förvara dem tills jag hunnit läsa dem.
Ett tag hade jag dem i tidskriftssamlare, men då samlades det bara på fler och fler och jag läste dem aldrig. Sedan lade jag dem i en hög i vardagsrummet, men det var svårt att se vilka som fanns i högen och jag fick lyfta på alla varje gång. Nu har jag äntligen kommit på hur jag ska göra! Jag hittade en förvaringslåda från IKEA i källaren och staplade upp dem i den. På det sättet kan jag bläddra mellan tidningarna enkelt och ändå ha dem framme utan att de tar onödigt stor plats. Det blev perfekt!
De tidningar som står på tur att läsas är de jultidningar som jag köpt. Har bläddrat igenom dem som hastigast bara och de känns väldigt lovande allesammans! Hoppas på att ha lite tid över imorgon mellan tentaplugget och kunna njuta ordentligt av en massa inspirationstips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!