Hemstilat#1

Förra fredagen när jag gick hem från jobbet svängde jag inom Pressbyrån vid Slussen och köpte den nya tidningen Hemstilat som precis kommit ut med sitt första nummer. Nu har jag äntligen hunnit läsa klart tidningen. Måste säga att den inte riktigt var som jag hade förväntat mig. Den handlar om att sätta sin personliga stil och ger tips på hur man kan fixa till hemma. Jag tycker att det är kul att fixa när det gäller småsaker, men jag tycker att det var lite väl stora projekt i tidningen. Om det inte var det var det sådant som inte alls passade min smak tyvärr. Det fanns ändå en del sidor som jag gillade så det kan hända att jag köper även nästa nummer för att se hur det är.
Tidningens tre höjdpunkter:
- 39 sätt att fixa en unik vägg (Intressant hur man kan designa sin egen tapet)
- 33 coola och smarta webbutiker
- Kreativ stil med retrokänsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!