Mistletoe

När Justin Bieber fick göra en biofilm höll jag på att skratta ihjäl mig och trodde att det var ett skämt! Har inte kunnat fatta vad det är som är så bra med honom och jag har sett några YouTube-klipp med småtjejer som skriker och gråter som galningar för att de vill träffa honom. Helt vansinnigt! MEN, idag såg och hörde jag hans Mistletoe och tyckte att den var fantastisk! Vilken härlig jullåt! Det kan nog till och med bli så att jag köper låten på Itunes. Trodde aldrig detta skulle inträffa, att jag skulle vilja köpa en Justin Bieber-låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!