Pippimönster

För ett par månader sedan köpte jag en lite längre pippikofta som jag fullkomligt älskar. Mönstret är så fint och mina tre favoritfärger samlade gör det ju inte sämre! För några veckor sedan trillade jag in på en fantastiskt härlig blogg som jag började följa, nämligen Lindas Lantligas blogg. Hon har stickat både mössa, vantar och lite annat i detta fantastiska mönster som är så otroligt fina! Började sticka en mössa själv, men jag kan inte sticka så det gick inget vidare haha! Någon som vet om det går att få tag på pippimössa och pippivantar någonstans? Inte för dyra heller... Hade inte varit helt fel med ett par stickade strumpor med detta mönster. Jag som är så frusen hela tiden behöver något att värma mig med i vinter! Får försöka lära mig sticka när jag har lite tid över. Gå in på Lindas blogg och kolla på allt annat fint hon har gjort och alla hennes tips och inspirerande bilder!
Bild lånad från Lindas Lantliga

Kommentarer
Postat av: Sannas Christmas

Jag fullkomligt älskar pippi-mönsret! Ändå äger jag inte ett enda plagg ;)

2011-11-01 @ 22:33:02
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej på dej! Så roligt att du hittat till min blogg, så glad jag blir! Jag stickar nog på beställning, maila mej på [email protected] om du vill ha mera info!



Ha en skön måndagkväll!



Kram Linda



2011-11-14 @ 15:28:36
URL: http://lindaslantliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!